PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sprzedaż w sklepach małoformatowych w lutym wyższa o 6,9 proc. rdr

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2016 09:40

Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych w lutym 2016 r. wzrosła o 6,9 proc. r/r, a w ujęciu m/m o 3,2 proc. zmalała - wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku.

Sklepy małoformatowe do 300 mkw. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 mkw., średnie sklepy spożywcze 41-100 mkw., duże sklepy spożywcze 101-300 mkw., specjalistyczne sklepy alkoholowe.

Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o. jest niezależną agencją badawczą specjalizującą się w badaniach danych transakcyjnych, które pobiera on-line z reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych. Badane są trendy sprzedaży całości asortymentu sklepów, zarówno produktów paczkowanych, jak i zmiennowagowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane