REKLAMA
REKLAMA

Sprzedaż w sklepach małoformatowych wyższa o 4,3 proc. rdr

Autor: PIH 12 lutego 2016 11:08

W styczniu 2016 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była o 4,3 proc. wyższa niż w styczniu 2015 r. i o 17,6 proc. niższa niż w grudniu 2015 r. - podała Polska Izba Handlu, powołując się na dane Centrum Monitorowania Rynku.

REKLAMA

Średnia wartość transakcji w sklepach małoformatowych w styczniu wyniosła 12,75 zł, co oznacza wzrost o 4 proc. rdr i spadek o 6 proc. mdm  - podała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

Sklepy małoformatowe do 300 mkw. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 mkw., średnie sklepy spożywcze 41-100 mkw., duże sklepy spożywcze 101-300 mkw., specjalistyczne sklepy alkoholowe. Dane uzyskano na podstawie badania reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych o powierzchni do 300 mkw. oraz sklepów alkoholowych. Jednocześnie, sklepy których dotyczyło badanie, odzwierciedlają 60 proc. całości rynku sprzedaży detalicznej w Polsce.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA