REKLAMA
REKLAMA

SPS Handel w ciągu roku wprowadził ponad 50 produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2010 07:53

SPS Handel w ciągu roku wprowadził ponad 50 produktów marki własnej

Asortyment marek własnych w sieci Zielony Market jest systematycznie rozbudowywany. - Traktowany jest przez nas globalnie, zatem produkty pod naszymi markami można spotkać w wielu sklepach na terenie całej Polski - mówi Mariola Dmochowska, dyrektor handlowy SPS Handel, operatora Zielonych Marketów.

REKLAMA
- W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy ponad 50 pozycji asortymentowych z kategorii: słodycze, kawy, owoce i warzywa konserwowe, konserwy rybne, produkty garmażeryjne, przetwory zbożowe, oleje i oliwy. Jesteśmy w trakcie prac nad kolejnymi produktami w nowych kategoriach asortymentowych. Również "Moja marka", czyli nasz "stary" produkt zyskała nową szatę graficzną - dodaje nasza rozmówczyni.

- Marki własne produkujemy w 10 krajach w różnych częściach świata. Poszukujemy wyrobów najwyższej jakości, co doceniają nasi klienci. W niektórych kategoriach np. wafli sprzedaż pod naszą marką stanowi w naszej sieci ponad 50 proc. sprzedaży produktów tego typu. Jest to dla nas argument przemawiający za ciągłym rozwijaniem asortymentu marki własnej - podsumowuje Mariola Dmochowska.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA