Statoil wynajął call center do obsługi klientów

Autor: pr/dlahandlu.pl 4 kwietnia 2016 11:43

Do grona klientów Voice Contact Center, specjalizującego się w wielokanałowej obsłudze klientów, dołączyła firma Circle K Polska, prowadząca sieć stacji paliw pod marką Statoil. W ramach kontraktu Voice Contact Center odpowiada za obsługę telefonicznego
i internetowego kanału kontaktu dla klientów biznesowych i indywidualnych oraz uczestników programu lojalnościowego Statoil Extra.

Biuro Obsługi Klientów Statoil, obsługiwane przez Voice Contact Center, działa w trybie 24/7. Konsultanci odpowiadają za obsługę połączeń telefonicznych, korespondencji e-mailowej oraz zgłoszeń reklamacyjnych. Współpraca obejmuje także działania z zakresu back office, m.in. wysyłkę korespondencji do klientów, wystawianie faktur, realizację przelewów pieniężnych i skanowanie dokumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane