Stoiska ze świeżymi produktami wyróżniają ofertę Delikatesów Centrum

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2010 11:19

W strukturach Delikatesów Centrum są dwa działy zarządzania kategoriami. - Jeden z nich zajmuje się wyłącznie zarządzaniem produktami świeżymi. Przywiązujemy do nich dużą wagę i uczymy franczyzobiorców, jak przygotować ekspozycję działów owocowo-warzywnych oraz mięsnych - tłumaczy Waldemar Jezierski, dyrektor ds. public relations i relacji franczyzobiorcami Eurocash SA.

- W naszych magazynach nie mamy produktów świeżych. Branżyści, którzy mają pod opieką do 15 sklepów, sprawują pieczę nad tymi stoiskami i zajmują się kontaktami z lokalnymi dostawcami - dodaje Waldemar Jezierski.

W roku 2009 Delikatesy Centrum zrzeszały 445 placówek. Średnia powierzchnia sklepu to 200 mkw. W sieci pracuje ponad 1000 osób. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane