Stoisko z prasą nie wymaga nakładów a generuje zyski

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2010 09:53

Według pracowników sklepu MarkPol na Pradze-Południe w Warszawie stoisko z gazetami generuje dość znaczy, jak na tę kategorię produktów, przychód. - Najlepiej sprzedają się programy telewizyjne, dzienniki i poradnikowe pisma dla kobiet. Ofertę mamy bardziej rozbudowaną, ale droższych tytułów zamawiamy mniej, niektórych tylko kilka sztuk. Wtedy zazwyczaj sprzedajemy wszystkie egzemplarze - mówi pracownica sklepu.

Stoisko z prasą stoi tuż przy kasach. - Klienci interesują się tytułami stojąc w kolejce. Taka sytuacja prowokuje do sięgnięcia po gazetę i decyzję o zakupie. Dzienniki najczęściej kupują stali klienci, którzy przychodzą na zakupy wcześnie rano. Około godziny 17 zostają nam już tylko pojedyncze sztuki - mówi nasza rozmówczyni.

Eksperci przekonują, że warto poświęć prasie nieco przestrzeni. Utworzenie stoiska z prasą nie wymaga bowiem nakładów finansowych ze strony właściciela sklepu. Gazety są przekazywane przez dystrybutorów w komis, a rozliczenie za towar następuje po jego sprzedaży. Nie trzeba się też martwić o przeterminowaną prasę. Jej odbiór bierze na siebie dostawca. Od niego można również bezpłatnie, na czas trwania współpracy, dostać regał do ekspozycji gazet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane