Świąteczne opakowanie czynnikiem zachęcającym do zakupów

Autor: dlahandlu.pl 1 grudnia 2010 09:55

- Sprzedaż w okresie przedświątecznym wzrasta ponad 100 proc., im bliżej świąt tym ruch jest większy - mówi Sabina Grzybowska, manager w sklepie z alkoholami Ballentine's przy ul. Francuskiej w Warszawie.

- Opakowanie prezentów jest kwestią bardzo ważną zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów. Z pewnością jest czynnikiem zachęcającym do zakupów, co więcej, kupujący nie ponosi dodatkowych opłat. Osoby, które do nas przychodzą wiedzą, że mogą liczyć na nasze doradztwo również w tym zakresie - dodaje Sabina Grzybowska.

Sklepy Ballantine's sprzedają alkohole z półki premium. W 1995 roku, przy ul. Kruczej 47a w Warszawie, została otwarta pierwsza placówka Ballantine's w Polsce. W 2005 roku miało miejsce otwarcie drugiego salonu alkoholi w Warszawie przy ul. Puławskiej 22. Obecnie działają 4 placówki. Sklep dysponuje półką z 2 tys. alkoholi z własnego importu oraz zatrudnia fachowych doradców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane