System szkoleń powinien być dostosowany do konceptu sklepu

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 23 czerwca 2010 06:55

System szkoleń powinien być dostosowany do konceptu sklepu

Szkolenia są jednym z kluczowych elementów przygotowania pracowników do prowadzenia działalności. Paweł Rozpara, kierownik działu marketingu Detal Koncept Sp. z o.o., przekonuje, że powinny być one odpowiednio dostosowane do konceptu danej sieci.


 

- W koncepcie Groszek z obowiązkowego szkolenia podstawowego korzysta kierownictwo i personel nowego sklepu. Szkolenie to obejmuje zagadnienia związane z obsługą klienta, merchandisingiem i standardami sieci. W koncepcie Milea zapewniamy kompleksowy system szkoleń dedykowany osobno franczyzobiorcy (Akademia Menadżera Milea), kierownikowi sklepu oraz personelowi otwieranej placówki - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl przedstawiciel spółki Detal Koncept.

 

 Zdaniem naszego rozmówcy branża handlowa ma swoją specyfikę, stąd tak ważny dobór pracowników na stanowiska handlowców. - Co prawda działamy na rynku, na którym ofert pracy jest mniej niż potencjalnych kandydatów, jednak wcale nie jest łatwo znaleźć odpowiednią osobę. Nie bez znaczenia jest wsparcie sieci franczyzowych w zakresie szkolenia lub dostarczenia materiałów szkoleniowych dla stanowisk odpowiedzialnych za obsługę klienta - dodaje Paweł Rozpara.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane