System wspierający zarządzanie powinien rosnąć razem z przedsiębiorstwem

Autor: dlahandlu.pl 28 października 2010 11:17

Zdaniem Tomasza Fidosa, przewodniczącego rady nadzorczej Humansoft, dla firm rodzinnych ważna jest przede wszystkim cena i funkcjonalność oprogramowania. - Strzałem w dziesiątkę okazała się możliwość zakupu licencji na jedno stanowisko wraz z możliwość rozszerzenia pracy programu w sieci, maksymalnie na trzech komputerach - mówi.

Producent wprowadził ostatnio do oferty nowy system wspierający zarządzanie firmą MiniCorax, skierowany właśnie do przedsiębiorstw rodzinnych.

Pakiet podstawowy obejmuje moduły wspomagające zarządzanie i sprzedaż, rejestrację zakupów, obsługę kas fiskalnych, rachunków bankowych, rozrachunków z klientami i odbiorcami, rozliczenia z Urzędem Skarbowym, prowadzenie magazynów czy inwentaryzację. W standardowej wersji rozwiązania znajduje się także aplikacja CRM oraz gotowe narzędzie umożliwiające analizowanie poziomu sprzedaży, zakupów i stanów magazynowych. Kosztuje 290 zł netto.
- W zależności od profilu działalności firma może skompletować odpowiedni zestaw aplikacji, dodając np. moduły Książka Przychodów i Rozchodów lub Księga Handlowa, która nie tylko automatycznie weryfikuje i księguje odpisy amortyzacyjne czy dokumenty zakupów i sprzedaży, ale też umożliwia generowanie różnych sprawozdań księgowych, np. bilans, rachunek wyników i przepływów pieniężnych czy deklaracje podatkowe - wyjaśnia Tomasz Fidos.

Korzyścią dla użytkowników programu jest możliwość płynnego przejścia do rozwiązania humansoft Corax, gdy firma się rozwinie i postanowi wyposażyć większą liczbę pracowników w dodatkowe funkcjonalności , jak np. obsługa akwizytorów i transakcji walutowych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane