Szkolenia i usługi transportowe najczęściej zlecane zewnętrznym firmom

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2010 15:16

90 proc. polskich przedsiębiorstw handlowych najczęściej outsourcuje szkolenia, a 75 proc. usługi transportowe. Głównym motywem korzystania z tego typu usług jest przede wszystkim obniżenie i kontrola kosztów operacyjnych - wynika z badania "Dojrzałość outsourcingowa polskich przedsiębiorstw".

Ponadto aż 50 proc. przedsiębiorstw zleca na zewnątrz obsługę nieruchomości, sprzedaży i marketingu. W ponad połowie przebadanych firm handlowych udział wydatków na outsourcing waha się  w przedziale 10-20 proc. kosztów operacyjnych.

 

Dla większości firm handlowych głównym motywem korzystania z outsourcingu jest obniżenie i kontrola kosztów operacyjnych. Dla 65 proc. badanych ważna jest możliwość koncentracji na podstawowej działalności zarobkowej. Natomiast trzeci główny motyw korzystania z usług firm zewnętrznych to uzyskanie dostępu do zasobów, których nie posiada organizacja, co deklaruje 60 proc. przebadanych firm.

Możliwość koncentracji na podstawowej działalności zarobkowej to dla wszystkich przedsiębiorstw handlowych największa korzyść związana ze współpracą z firmami outsourcingowymi. Istotne są również większa zyskowność, wyższa wydajność oraz usprawnienie działań firmy.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane