Target BPO: sprzedawca i przedstawiciel mają wspólny cel - wyższą sprzedaż

Autor: dlahandlu.pl 11 sierpnia 2010 10:25

Target BPO: sprzedawca i przedstawiciel mają wspólny cel - wyższą sprzedaż

Okazuje się, że tylko 33 proc. detalistów otrzymuje pomoc od przedstawiciela handlowego; głównie polegającą na dostarczaniu materiałów promocyjnych, a rzadziej na szkoleniach z zakresu obsługi klienta czy merchandisingu.

Wśród dodatkowych korzyści znajduje się pomoc w ekspozycji materiałów, ich właściwy dobór na podstawie oceny potencjału sklepu, wsparcie sprzedaży (zaoferowanie dodatkowych materiałów i nietypowych ekspozycji), dbanie o właściwe ułożenie produktów na półce i krótkie szkolenia obsługi z zakresu merchandisingu, kontrole terminów ważności czy pomoc przy ustalaniu przecen. Działania te oszczędzają detalistom czas, a ich efektem jest wzrost sprzedaży, czyli realizacja wspólnego celu.


Nachalność to dla 40 proc. badanych podstawowa wada przedstawiciela handlowego. Bardziej sprawdza się analiza potrzeb detalisty, ocenę potencjału sklepu i dopasowanie oferty do tych czynników. Badania dowodzą, że prawie 80 proc. detalistów ceni sobie przyjacielskie stosunki z przedstawicielem handlowym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane