REKLAMA
REKLAMA

Targowiska to pomysł dla lokalnych inwestorów

Autor: Puls Biznesu 12 listopada 2013 09:43

- Nowoczesne targowiska nie są produktem inwestycyjnym, dlatego ich budową nie będą zainteresowani duzi deweloperzy. To pomysł dla małych lokalnych inwestorów - mówi na łamach "Pulsu Biznesu" Tomasz Górski, starszy negocjator w dziale powierzchni handlowych Cushman & Wakefield.

REKLAMA

Zdaniem ekspertów, nastąpił powrót klientów na targowiska. Sprzyja temu moda na tradycyjne produkty od małych, lokalnych producentów, jak i prace modernizacyjne hal targowych.  Dobrym przykładem może być Hala Mirowska.

Klientami targowisk nie są tylko starsze osoby, ale coraz częściej także młodzi ludzie, dobrze zarabiający, doceniający jakość loklanych produktów.

Najlepsze lokalizacje dla targowisk to miejsca z tradycjami handlowymi - uważają eksperci. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA