Targowiska to pomysł dla lokalnych inwestorów

Autor: Puls Biznesu 12 listopada 2013 09:43

- Nowoczesne targowiska nie są produktem inwestycyjnym, dlatego ich budową nie będą zainteresowani duzi deweloperzy. To pomysł dla małych lokalnych inwestorów - mówi na łamach "Pulsu Biznesu" Tomasz Górski, starszy negocjator w dziale powierzchni handlowych Cushman & Wakefield.

Zdaniem ekspertów, nastąpił powrót klientów na targowiska. Sprzyja temu moda na tradycyjne produkty od małych, lokalnych producentów, jak i prace modernizacyjne hal targowych.  Dobrym przykładem może być Hala Mirowska.

Klientami targowisk nie są tylko starsze osoby, ale coraz częściej także młodzi ludzie, dobrze zarabiający, doceniający jakość loklanych produktów.

Najlepsze lokalizacje dla targowisk to miejsca z tradycjami handlowymi - uważają eksperci. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane