Top Presso – Kolporter stawia na bistro

Autor: pr, dlahandlu.pl 19 października 2015 13:24

Top Presso – Kolporter stawia na bistro Na zdjęciu: Top Presso w Galerii Handlowej „Nowy Rynek” w Jeleniej Górze, fot. Kolporter

Kawa, ciepłe przekąski, sałatki i słodkie wypieki – to oferta Top Presso. Pod tą marką kryje się specjalna strefa bistro, którą Kolporter będzie uruchamiał w wybranych salonach prasowych Top-Press. Pierwszy tego typu punkt otwarto 14 października br. w Galerii Handlowej „Nowy Rynek” w Jeleniej Górze.

Strefa bistro wzbogaciła tradycyjną ofertę Salonów Prasowych Top-Press m. in. o kawę, herbatę, hot dogi, zapiekanki, ciepłe przekąski, sałatki i ciastka.

– To kolejny etap naszej strategii rozwoju sieci. Staramy się systematycznie rozbudowywać ofertę saloników i salonów prasowych, dostosowując ją do specyfiki danej lokalizacji i oczywiście potrzeb klientów. Stąd pomysł na Top Presso – naszą strefę bistro. Oprócz galerii handlowych salony z tą strefą będziemy uruchamiać m. in. w szpitalach, obiektach użyteczności publicznej, na dworcach. Specjalnie dla Top Presso przygotowaliśmy też nową aranżację punktu, nawiązującą do połączenia tradycyjnego, prasowego asortymentu z nowym – spożywczym – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

Aby dodatkowo podkreślić powiązanie asortymentowe we wszystkich punktach ze strefą bistro klienci kupujący dowolną gazetę będą mieli możliwość kupić kawę o 20 procent taniej.

– Stawiamy na najwyższą jakość wszystkich produktów spożywczych, ale kawa, którą oferujemy będzie naprawdę wyjątkowa. Postawiliśmy na peruwiańską kawę Puro, uprawianą naturalnymi metodami na wysoko położonych plantacjach. Ma intensywny aromat i niepowtarzalny smak, z delikatną nutą czekolady. Puro to ekskluzywna marka opracowana przez firmę Miko Coffee i rozprowadzana jedynie do wybranych odbiorców. Oferują ją m. in. ekskluzywne brytyjskie kawiarnie czy restauracja Jamiego Olivera „Fifteen”. Od teraz będzie dostępna również dla polskich miłośników dobrej kawy – we wszystkich salonach ze strefą Top Presso – mówi Jakub Ruzga, menadżer Kolportera odpowiedzialny za rozwój strefy bistro.

Kolporter zapowiada otwarcia jeszcze w tym roku kolejnych salonów ze strefą Top Presso.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane