Toranoko Polska będzie hurtownikiem

www.portalspozywczy.pl 2 marca 2015 11:53

Spółka Toranoko Polska od 1 marca 2015 r. zajęła się hurtową sprzedażą alkoholu, zaś spółka Toranoko, dystrybutor i importer japońskich alkoholi, zajmie się wsparciem marketingowym. Spółki planują w marcu rozszerzyć portfolio o nowe rodzaje likieru umeshu oraz nihonshu (sake).

W przypadku sake nawiązaliśmy współpracę z nowym producentem - informuje Marcin Konkołowicz, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju Toranoko Polska.

Dodatkowo spółka będzie promowała wraz z siecią Starwood Polska (hotele Westin i Sheraton w całym kraju) azjatyckie makarony oraz likiery umeshu.

- Mamy nadzieję, że przyczyni się to w dużym stopniu do zwiększenia świadomości umeshu również wśród klientów sklepów i restauracji - informuje Konkołowicz.

Spółka Toranoko Sp. z o.o., importer i dystrybutor japońskich alkoholi, będzie zajmowała się działalnością promocyjną i marketingową wspierając obie powyższe firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane