PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Tradis wprowadza na rynek sieć sklepów partnerskich Minutka

Autor: www.dlahandlu.pl 27 września 2011 12:04

Tradis wprowadza na rynek sieć sklepów partnerskich Minutka

Grupa Dystrybucyjna Tradis wprowadza na rynek sieć Minutka, ofertę przeznaczoną dla najmniejszych sklepów spożywczych, zaopatrujących się w halach cash&carry. Obecnie na rynku działa 6 pilotażowych placówek, do końca roku ma ich 120, a w grudniu 2013 roku ma ich być około 1000. Z początkiem października rusza akcja pozyskiwania detalistów zainteresowanych dołączeniem do partnerskiej sieci.

REKLAMA
- Obecne warunki rynkowe są wyjątkowo trudne dla małych, osiedlowych i wiejskich sklepów, które coraz częściej wypierane są przez wielkopowierzchniową i dyskontową konkurencję. Wychodząc naprzeciw licznym, polskim przedsiębiorcom, którzy poszukując najlepszych ofert sami zaopatrują swoje placówki, uruchomiliśmy projekt sieci sklepów partnerskich Minutka. Po wstępnych rozmowach mamy potwierdzenie dużego zainteresowania nie tylko u naszych stałych klientów, ale też kupców działających w konkurencyjnych sieciach - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Tradis.

- Dotychczas kierowaliśmy propozycję sieciowej współpracy głównie do klientów zaopatrujących się w kanale serwisowym (z dostawą) poprzez koncepty franczyzowe - Groszek, Euro Sklep, Lewiatan i Milea. Minutka jest alternatywą dla odbiorców preferujących samodzielne zaopatrzenie własnego sklepu w halach C&C Tradis. Przygotowaliśmy dla nich atrakcyjny pakiet promocji i narzędzi konsumenckich, które pozwolą małym sklepom skuteczniej walczyć z konkurentami - mówi Rafał Melanowicz, członek zarządu i dyrektor sprzedaży Tradis.

- Oferujemy prosty model współpracy - w zamian za utrzymanie określonego poziomu obrotów z halami C&C Tradis rewanżujemy się kupcom poprawą stałych rabatów, atrakcyjnymi promocjami, które mają stać się wyróżnikiem sieci, oraz finansowaniem wizualizacji sklepu. Nie ingerujemy w poziom marżowania, a budowę percepcji cenowej Minutki opieramy na plakatach, bazujących na kilku wybranych, opiniotwórczych produktach, które promujemy plakatami w placówkach - mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C Tradis.

 

  • klientka 2012-01-26 15:04:52

    Ciekawa jestem czy sieć minutka też będzie brała comiesieczny haracz od m,ałych sklepów?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14067

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA