PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Traf Press - nowa sieć franczyzowa Kolportera

Autor: www.dlahandlu.pl 11 lipca 2012 14:04

Traf Press - nowa sieć franczyzowa Kolportera

Traf Press to najmłodsza ogólnopolska sieć franczyzowa Kolportera, która zrzesza właścicieli prywatnych kiosków i małych sklepów typu salonik prasowy. Spółka zawarła już umowy z dwustu samodzielnymi przedsiębiorcami, a kolejnych dwieście umów Kolporter planuje podpisać do końca 2012 r.

- Od miesięcy obserwujemy w Polsce konsolidację rynku, duże sieci handlowe wchłaniają mniejsze, a najbardziej narażonymi na straty są właściciele małych prywatnych punktów sprzedaży, takich jak kioski i saloniki prasowe. Nasza oferta ma pomóc tym przedsiębiorcom w prowadzeniu własnego interesu, gdyż daje im szansę na większe przychody i zapewnia lepsze standardy funkcjonowania. Ma też ich chronić i wyróżnić poprzez przynależność do rozpoznawalnego brandu - mówi wiceprezes Kolportera Grzegorz Fibakiewicz. - Traf Press to pierwsza w Polsce franczyza, która obejmuje prywatne kioski i saloniki prasowe - podkreśla.


Na czym polega współpraca w ramach sieci Traf Press? Właściciel kiosku czy saloniku, prowadzący działalność gospodarczą i dysponujący umową najmu lokalu lub dzierżawy gruntu, zobowiązuje się sprzedawać w swoim punkcie prasę i usługi terminalowe (doładowania prepaid, akceptacja kart płatniczych, opłacanie rachunków) dostarczane wyłącznie przez Kolportera. Może również zaopatrywać się w tej spółce w produkty FMCG, a więc papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki. Uiszcza ponadto jednorazową opłatę licencyjną (399 zł netto), która pokrywa koszty wizualizacji kiosku. Wszystkie punkty handlowe, zrzeszone w sieci, posiadają wspólną identyfikację wizualną i są oznaczone logiem TRAF PRESS.


- Warunki współpracy są bardzo korzystne - zauważa wiceprezes Fibakiewicz. - Nasi klienci mogą liczyć na dodatkowe przychody ze sprzedaży z tytułu zakupów dokonywanych w Kolporterze i u innych wskazanych dostawców, a także na prowizję za działania marketingowe i promocyjne, prowadzone w sieci Traf Press. Dzięki temu mogą w ciągu miesiąca osiągnąć dodatkowy przychód w wysokości około 1 000 zł netto.
Wśród innych licznych korzyści dla przedsiębiorcy przystępującego do sieci Traf Press trzeba wymienić wsparcie marketingowe, udział w programach konsumenckich, możliwość wprowadzenia dodatkowych usług czy stałą opiekę ze strony przedstawiciela handlowego.

Sieć wystartowała 1 lutego bieżącego roku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9965

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane