Trwają testy beaconów w sklepach Chaty Polskiej

www.portalspozywczy.pl 13 lutego 2015 17:43

Trwają testy beaconów w sklepach Chaty Polskiej

Grupa Mar-Ol we współpracy z informatyczną firmą Comarch rozpoczęła w sklepach Chaty Polskiej testy nowego rozwiązania do komunikacji ze swoimi klientami. Chodzi o beacony, małe urządzenia pozwalające na "rozmowę" z konsumentem, gdy tylko znajdzie się on w zasięgu instalacji.

- Beacony będą komunikowały się z klientami, którzy pojawią w naszych sklepach lub w ich okolicach i będą informowały ich o nowościach, o atrakcyjnych akcjach sprzedażowych. Będzie się to odbywać za pomocą telefonów komórkowych. Klient wchodząc do naszego sklepu otrzyma pakiet informacji. Będziemy również w przyszłości potrafili zidentyfikować takiego klienta i sugerować mu sprzedaż artykułu, którego dotąd u nas nie kupował - tłumaczył w czwartek podczas konferencji w Poznaniu Hubert Wichowski, dyrektor handlowy Grupy Mar-Ol.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Klient 2015-02-17 13:51:11

    A technicznie jak to działa? Po Bluetoothie? Po WiFi?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane