Udział marek własnych w sprzedaży sklepów Dobry Wybór wynosi 40 proc.

Autor: Nasz Kolporter, www.dlahandlu.pl 6 grudnia 2012 11:45

Udział marek własnych w sprzedaży sklepów Dobry Wybór wynosi 40 proc.

Wraz z rozwojem sieci sklepów spożywczych Dobry Wybór, Kolporter rozwija i wzmacnia kategorię produktów należących do marek własnych spółki. Są to głównie artykuły spożywcze, ale również kosmetyczno-chemiczne – wysokiej jakości, ale tańsze od produktów znanych marek.

Jak podaje sieć, dla sieci handlowych, i to nie tylko tych dużych, marki własne stały się produktami bardzo ważnymi, potrafią bowiem generować kilkukrotnie większe marże od produktów znanych firm. Produkty marek własnych cieszą się coraz większą popularnością wśród Polaków. Potwierdzają to badania firmy Nielsen, według których połowa Polaków postrzega marki własne jako produkty o dobrej jakości, konkurencyjne cenowo wobec znanych marek.

- W przypadku Kolportera najszerszą asortymentowo jest marka własna, która nazywa się tak jak sieć sklepów, czyli Dobry Wybór. Są to przede wszystkim produkty spożywcze, a ich oferta jest dopasowana do specyfiki małych i średnich sklepów spożywczych. Z logo marki Dobry Wybór sprzedawane są m.in. pasztety, dżemy, makarony, owoce w puszkach, ogórki konserwowe, koncentrat pomidorowy, gołąbki, pulpety, klopsiki, fasolka po bretońsku, konserwy mięsne, rybne i warzywne, także orzeszki solone, a ponadto karma dla psów i kotów. Łącznie to 70 różnych produktów. - podkreśla Patryk Podwysocki, menadżer produktu z biura handlowego Kolportera.

 - Udział marek własnych w sprzedaży w sklepach sieci Dobry Wybór wynosi blisko 40 proc. i jest to tendencja rosnąca - mówi Patryk Podwysocki. - Dlatego będziemy wzmacniać produkty firmowane naszymi markami własnymi, eksponując specjalnym oznakowaniem na półkach w sklepach sieci Dobry Wybór.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane