Udział sklepów Centrum Wina w przychodach Grupy Ambra wynosi 6 proc.

Autor: SII, www.dlahandlu.pl 13 maja 2015 13:31

Aktualnie udział sklepów Centrum Wina w przychodach Grupy Ambra wynosi ok. 6 proc.- Oczekujemy dwucyfrowych wzrostów sprzedaży w tym segmencie. Udział docelowy jest niepewny z uwagi na dynamiczny wzrost Cydru - podaje zarząd firmy podczas czatu inwestorskiego organizowanego przez SII.

Aktualnie firma prowadzi sieć 25 sklepów Centrum Wina.

- Planujemy 1-2 otwarcia rocznie. Strategia wzrostu oparta jest na rosnącej sprzedaży z istniejących lokalizacji - wyjaśnia zarząd.

- Rynek wina będzie średnioterminowo rósł w skali ok. 5 proc. rocznie. Oczekujemy spadku udziału sieci dyskontowych w dynamice wzrostu, w szczególności na korzyść mniejszych sklepów. Potencjał do zagospodarowania widzimy również w zmieniających się potrzebach konsumentów napojów niskoalkoholowych, zwłaszcza piw, poszukujących autentycznych alternatyw. Rynek wydatków alkoholowych będzie więc nadal nacechowany dużą zmiennością, a główne trendy zachowań konsumenckich powinny wspierać pozycję rynkową naszej Grupy - odpowiada zarząd firmy.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane