REKLAMA
REKLAMA

Usługi audiomarketingu kosztują 120 - 300 zł miesięcznie

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 31 stycznia 2011 10:19

Ponad 50 proc. konsumentów zostaje dłużej w sklepie, w którym przyciągają ich muzyka i zapach. Dlatego sklepy wydają coraz więcej na audio- i aromamarketing - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

REKLAMA
Miesięczny abonament za usługi audiomarketingowe waha się od 120 do 300 zł od punktu. Firmy, aby dostosować muzykę do potrzeb sklepów, tworzą najpierw profil ich klientów, a potem na tej podstawie komponują listę piosenek - informuje "DGP".

Klientów przyciąga też zapach. Może być rozprzestrzeniany na trzy sposoby: przez wentylację na terenie całego sklepu, przez rozpylenie mieszanki zapachowej pod wysokim ciśnieniem (tzw. wyspa zapachowa) lub z cartridge'a, w którym znajduje się specjalny materiał nasączony olejkiem.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA