Usługi finansowe w punktach handlowych wpływają na wzrost obrotów

Autor: www.dlahandlu.pl 18 czerwca 2012 10:14

- Wprowadzenie usług finansowych do punktów handlowych niesie za sobą pewne obowiązki. Jednym z nich jest wprowadzenie zmian w ewidencji prowadzonej działalności - większość punktów handlowych nie wpisało bowiem w zakres prowadzonej działalności usług finansowych. Następnym etapem jest weryfikacja partnera w instytucji nadzorującej podmioty świadczące usługi finansowe - wyjaśnia Piotr Adamek, wiceprezes zarządu Bankomat24/Euronet Sp. z o.o.

- Nowa ustawa PSD obowiązująca od kwietnia br. nakłada na agenta wiele obowiązków. Należy do nich między innymi sprawdzenie wiarygodności partnera biznesowego. W tym celu przed podpisaniem umowy przedstawiciel handlowy wraz z partnerem wypełnia komplet dokumentów wymaganych przez instytucję nadzoru finansowego, a następnie zgłasza partnera do jego weryfikacji. Po pozytywnej ocenie partnera następuje wdrożenie usługi w punkcie handlowym - tłumaczy Piotr Adamek.

Jego zdaniem wdrażane przez sklepy usługi mają wpływ na wzrost obrotów. - Klient korzystający z usług finansowych dokonuje dodatkowych zakupów, częściej przychodzi do punktu - staje się po prostu lojalnym klientem, a to w konsekwencji przekłada się na wzrost obrotów.
Wdrożenie nowych usług w puncie handlowym świadczy o rozwoju tego punktu, wiele mówi również o świadomości jego właścicieli i umiejętności obserwacji trendów rynkowych - wszystko to czyni punkt nowoczesnym. Postrzeganie punktu handlowego jako nowoczesnego, a jednocześnie przyjaznego z perspektywy klienta czyni go bardziej popularnym - dodaje wiceprezes zarządu  Bankomat24/Euronet Sp. z o.o.

- Z usług finansowych korzysta wiele osób, dlatego ciężko jednoznacznie określić profil klienta. Można założyć, że z takich usług korzystają klienci, którzy nie posiadają rachunków bankowych i nie płacą rachunków za pomocą internetu. To także osoby, dla których koszt opłat za usługi bankowe jest zbyt wysoki. Koszt transakcji w punkcie handlowym nie przekracza 1,99 zł. Ważnym elementem jest również dostępność usługi, znana nam osoba pracująca w punkcie, w którym klient dokonuje codziennych zakupów oraz szybki czas obsługi. To właśnie te elementy decydują o sukcesie wdrażanych przez nas usług. Analizując obroty poszczególnych grup produktowych, najważniejszym produktem dla naszej spółki są wciąż doładowania telekomunikacyjne, ponieważ to one generują najwyższe obroty. Karty przedpłacone i podarunkowe są produktami, których rozwój jest ciągle jeszcze przed nami. W tym roku planujemy wdrożenie nowej koncepcji sprzedaży kart prezentowych w innowacyjnej i nieobecnej jeszcze w naszym kraju formie - mówi Piotr Adamek.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • karty płatnicze i doładowania 2013-01-25 18:37:16

    woj.pomorskie:obsługa kart płatniczych,terminale+doładowania telefonów komórkowych-zapraszam tel.695 399 085

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane