Usługi redempcyjne w salonach prasowych Inmedio i Relay

Autor: pr 28 czerwca 2012 10:14

Agencja IQ Marketing wraz z siecią HDS rozwija ofertę usług redempcyjnych realizowanych w salonach prasowych Inmedio i Relay.

Do tej pory redempcja nagród towarzyszyła głównie promocjom buy & get lub collect & get i polegała na wymianie opakowania, kodów kreskowych lub paragonów fiskalnych na nagrodę.

Nowa oferta uwzględnia odbiór nagrody po okazaniu kodu alfanumerycznego wygenerowanego na stronie www lub wydrukowanego kuponu przesłanego e-mailem bądź dostępnego na stronie promocyjnej.

Taki system pozwala na obsługę konkursów i promocji realizowanych w internecie, w tym na Facebooku. Często stosowany na tym portalu społecznościowym mechanizm konkursowy polega na przyznaniu nagrody w zamian za zaproszenie znajomych lub polubienie profilu danej marki.
Podczas generowania kodu alfanumerycznego użytkownik wybiera adres salonu prasowego, w którym chciałby odebrać nagrodę.
IQ Marketing oferuje również mechanizm odbioru nagród "prosto z półki sklepowej" w wybranym salonie prasowym.

Równolegle realizowana jest usługa network sampling, polegająca na dystrybucji próbek w salonach Inmedio i Relay.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane