VII FRSiH: Siła marki odpowiedzią na nielojalnego klienta

Autor: www.dlahandlu.pl 16 października 2014 20:02

To prawda, że polski konsument jest bardzo nielojalny. Dzieje się tak ponieważ w handlu nie ma marki. Polacy nie wiedzą czym różnią się poszczególne sieci czy koncepty. Nawet zagraniczne grupy, które wchodziły na polski rynek nie potrafiły wypromować swojej marki - podkreślił Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash i prezes spółki Tradis podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

- Największym wyzwaniem stojącym przed branżą jest zatem wykreowanie marki sklepu, którą konsument będzie rozpoznawał i wiedział czym się wyróżnia na rynku - zaznaczył prezes Tradisu.

Prezes podkreślił, że rynek sklepów małoformatowy na którym działa Eurocash zawsze był najważniejszy w Polsce i tak będzie dalej, nawet przy takiej konkurencji jaką są dyskonty.

- Dyskonty są bliski granicy rozwoju. Mniejsze sklepy mogą powalczyć z nimi m.in. poprzez jakość obsługi. Pewnym wzorem mogą być tutaj stacje paliw, gdzie klienci oprócz grzecznej obsługi zawsze są pytanie czy nie potrzebują usług dodatkowych - podkreślił Pedro Martinho.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane