REKLAMA
REKLAMA

Vita Idea: w wakacje wzrost sprzedaży w sklepach w miejscowościach turystycznych

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 7 lipca 2010 08:02

Vita Idea: w wakacje wzrost sprzedaży w sklepach w miejscowościach turystycznych

- Województwo łódzkie, w którym zlokalizowane są nasze sklepy nie jest miejscem do którego masowo przyjeżdżają w sezonie wakacyjnym turyści. Z tego powodu podczas wakacji zachowujemy średnie obroty - mówi Dariusz Flisikowski, przedstawiciel spółki Vita Idea zarządzającej siecią sklepów spożywczych Rosa.

REKLAMA


Ta prawidłowość nie dotyczy sklepów położonych w miejscowościach turystycznych np. w Pęczniewie. - Tam ze względu na walory turystyczne podczas trwania wakacji zwiększa się koszyk zakupowy. To samo zjawisko towarzyszy sprzedaży w weekendy. Ogólnie w całej sieci zmienia się  asortyment produktów, który podlega on sezonowym wahaniom. Kładziemy duży nacisk na produkty świeże, dbamy o nowalijki owoców i warzyw. Wspieramy promocyjnie napoje, wody oraz lody. Ponieważ nasze sklepy to w większości prywatne firmy rodzinne szybko reagujemy na zmieniające się potrzeby naszych klientów i dostosowujemy asortyment do ich oczekiwań - wyjaśnia Dariusz Flisikowski. 

Grupa działająca pod zielonym brandem ,,Rosa" istnieje od maja 2008 roku. Z początku w jej skład wchodziło 21 kupców, ale w ciągu niespełna roku jej rozmiary znacznie się powiększyły. Plany spółki zakładają zarówno rozwój organiczny na terenie dotychczasowego działania tzn. województwa łódzkiego, jak również pozyskiwanie strategicznych partnerów w innych regionach Polski. Siecią sklepów zarządza spółka Vita Idea. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA