W Akademii Umiejętności franczyzobiorcy będą motywowani bonusami pieniężnymi

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2010 12:40

Aby zmierzyć efektywność przeprowadzonych szkoleń i ich wpływ na sytuację sklepu, w tym jego obroty, pozycję na lokalnym rynku Eurocash zdecydował się badać skuteczność szkoleń metodą 'tajemniczy klient" i nagradzać najlepsze sklepy nagrodami pieniężnymi.

Co kwartał, na podstawie badania „Tajemniczy Klient", pracownicy 200 najlepszych sklepów, otrzymają nagrody pieniężne. Eurocash przewiduje, że łączna wartość nagród przekazanych bezpośrednio pracownikom franczyzobiorców wyniesie ponad 3,2 miliona złotych rocznie. Bonusy otrzyma w sumie 3,5 tys. najlepszych pracowników. Warunkiem otrzymania nagrody jest ukończenie kursów i warsztatów związanych z danym stanowiskiem oraz zastosowanie wiedzy w praktyce.

Oceny pracy i bonusy będą rozliczane raz na kwartał. - Po raz pierwszy franczyzodawca nagradza bezpośrednio pracowników sklepów franczyzowych, dzięki czemu poprawie ulegnie jakość obsługi oraz lojalność pracowników niezależnych sklepów detalicznych - uważają autorzy programu.
W prowadzeniu programu pomaga strona internetowa - www.akademiaeurocash.pl, która daje szansę na skorzystanie ze szkoleń oraz zarządzania Akademią. Każdy franczyzobiorca Eurocash może zapoznać się przy jej pomocy z planem szkoleń i zapisać się na wybrane kursy (rekrutacja już trwa). Dodatkowo strona umożliwia dostęp do systemu e-learning i narzędzi internetowych wspierających prowadzenie sklepu, takich jak: kalkulator wskaźników efektywnego sklepu, czy kalkulator marż. W tej chwilii uruchomionych zostało 7 z 26 planowanych tematów e-kursów.

Średnie zatrudnienie w sklepie franczyzowym Delikatesy Centryum to ok. 17 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane