PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

W ciągu dwóch lat Makro chce mieć 3000 sklepów w sieci Odido

Autor: dlahandlu.pl 22 listopada 2016 10:12

W ciągu dwóch lat Makro chce mieć 3000 sklepów w sieci Odido fot. za sklepy-odido.pl

Makro inwestuje w swój format sklepów convenience. W tym roku podpisano już 400 nowych kontraktów na Odido w oparciu o kryteria jakościowe. W ciągu dwóch kolejnych lat liczba sklepów ma się zwiększyć do 3 tys. Aktualnie pod szyldem Odido działa 2 tys. placówek.

REKLAMA

Makro Cash&Carry Polska intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów.

- Na przedsiębiorców, którzy zdecydują się dołączyć do sieci, czeka wiele udogodnień i programów wsparcia, m.in. gotowe akcje promocyjne i sezonowe, specjalne warunki zakupowe w MAKRO oraz pomoc przy przebudowie sklepów i zakupie elementów wyposażenia. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać również z usług Doradcy Sprzedaży Trader, który mając bezpośredni kontakt z właścicielami, rozwija ich sklepy poprzez codzienną działalność biznesową oraz program szkoleń - wymienia Makro.

Eric Poirier, prezes zarządu Makro deklaruje, że ważniejsze niż liczby są kryteria jakościowe sklepów, które będą współpracowały w Makro w ramach konceptu Odido.

Sieć franczyzowa ODIDO zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych powstała w 2011 roku.

Roczny obrót generowany przez Makro Polska wynosi 6,5 mld zł, z czego wartościowo 50 proc. generują klienci z handlu niezależnego, 27 proc. (plan ok. 30 proc. na koniec 2016 roku) klienci z sektora HoReCa, a 23 proc. biura i usługi zamawiające towary w Makro.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16154

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA