W małych sklepach wahania w sprzedaży lodów są większe

Autor: portalspozywczy.pl 9 czerwca 2010 15:15

Pewnym remedium na sezonowość sprzedaży lodów jest systematyczny wzrost znaczenia lodów familijnych , bo w tej kategorii popyt kształtuje się na zbliżonym poziomie przez cały rok - uważa Krzysztof Niebrzydowski z firmy Jago.

- Wyrównanie struktury sprzedaży w ramach poszczególnych miesięcy i jej uniezależnienie od pogody byłoby dla całej branży bardzo dobrym zjawiskiem, nawet, jeżeli skutkowałoby to zmniejszeniem sprzedaży w czasie obecnego szczytu sezonu. Sezonowość sprzedaży lodów u klientów sieciowych jest mniejsza niż w małych sklepach. W sieciach sprzedaje się mniej lodów impulsowych, a więcej familijnych. Tych drugich oczywiście w sezonie sprzedaje się nieco więcej niż poza nim, ale wahania są zdecydowanie mniejsze niż przy sprzedaży lodów impulsowych, które cieszą się większym zainteresowaniem w małych sklepach. Na razie jednak to wiąż temat przyszłości - w tej chwili na kształt i wielkość lodów w Polsce zdecydowanie większy wpływ mają lody impulsowe, których sprzedaż niestety w dużej mierze uzależniona jest od liczby dni słonecznych i temperatury za oknami - mówi Krzysztof Niebrzydowski z firmy Jago.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane