W ramach urodzin Groszek nagradza franczyzobiorców

Autor: dlahandlu.pl 1 września 2010 12:31

Z okazji 10 urodzin sieć Groszek planuje kampanię reklamową w najpopularniejszych stacjach radiowych, loterię konsumencką i urodzinowe ceny w gazetkach promocyjnych. Francyzobiorcy z tej okazji spotykają się na jubileuszowych galach. Dodatkowo w specjalnym konkursie, każdy właściciel sklepu Groszek może wygrać nagrody m.in. nowego Fiata DOBLO.

 Łącznie w galach weźmie udział ponad 1100 franczyzobiorców z całej Polski. Najlepsi franczyzobiorcy otrzymali pamiątkowe statuetki za zaangażowanie, staż i wkład w rozwój sieci. Wyróżnienia otrzymali także kluczowi dostawcy i producenci oraz pracownicy Detal Koncept.

Urodzinowe działania promocyjne dla klientów i właścicieli sklepów Groszek potrwają do połowy października. Już 2 września sieć wydaje pierwszą z trzech gazetek urodzinowych. Co 2 tygodnie klienci sklepów mogą wygrać Fiata Bravo i dziesiątki atrakcyjnych nagród. Klientów do wzięcia udziału w loterii zachęci kilkaset spotów reklamowych emitowanych w największych ogólnopolskich stacjach radiowych - RMF, RMF MAXXX oraz w Programie Pierwszym Polskiego Radia. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane