Walentynki nie zwiększają znacząco sprzedaży słodyczy

Autor: dlahandlu.pl 11 lutego 2011 11:31

Sklepy spożywcze w tygodniu przed walentynkami eksponują przede wszystkim ofertę słodyczy. Okazuje się jednak, że w dni poprzedzające święto zakochanych ich sprzedaż nie wzrasta.

- Pierwsze lata po wkroczeniu tego święta do Polski, sprzedaż rzeczywiście wzrastała. Oczywiście promujemy w gazetkach słodkości, mamy też specjalną ofertę ciast, ale nie notujemy znaczących wzrostów sprzedaży tych kategorii produktów - mówi pracownik sklepu spożywczego na warszawskiej Pradze.

Podobnego zdania jest Helena Gontarz, prezes PSS Kielce. - Tłusty czwartek jest bardziej słodki dla handlu. Walentynki to święto młodych ludzi, którzy bardziej stawiają na pomysłowe gadżety i nie szukają inspiracji w spożywczaku - mówi nasza rozmówczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane