Warto mieć w ofercie kluczowe pozycje w kategorii napoje i słodycze

Autor: dlahandlu.pl 11 czerwca 2010 09:49

Klienci niezdecydowani sięgają po produkty znane im z reklam. W warszawskim sklepie najlepiej widać to na przykładzie batonów.

- Niezdecydowany klient chcąc kupić batona zazwyczaj wybiera Snickersa. Stał się on w wyznacznikiem kategorii - super batonem, który umieszczony w strefie przykasowej rotuje bardzo dobrze - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu w śródmieściu stolicy.

Podobnie jest w napojach. - Liczy się Pepsi lub Coca-Cola. Zdecydowanie wyprzedzają tańszych konkurentów. To może znaczyć, że nie cena jest decydująca, ale siła marki - twierdzi sprzedawczyni.

Wiele z najlepiej sprzedających się produktów utrzymuje dobre wyniki przez wiele lat. - Klienci niechętnie zmieniają zwyczaje zakupowe, trudno ich przekonać do nowego produktu. Pomocna może być niższa cena, ewentualnie zwiększona wielkość opakowania - zauważa sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane