We wszystkich sklepach Freshmarket pojawią się piece do wypieku pieczywa

Autor: www.dlahandlu.pl 29 sierpnia 2012 13:35

Żabka niedawno wystartowała z kampanią reklamową "Świeże pieczywo. Rano i po południu". Ma ona spowodować wzrost wartość średniego koszyka zakupów w sklepie i przyciągnąć nową grupę odbiorców, która preferuje świeże pieczywo nie tylko na śniadanie, ale i na kolację.

Firma deklaruje, że będzie dostarczać do sklepów świeże pieczywo dwa razy dziennie. Spółka nawiązała współpracę z ok. 100 lokalnymi piekarniami. We wszystkich sklepach Freshmarket pojawią się piece, a pieczywo będzie wypiekane na miejscu. Natomiast w sklepach Żabka piece pojawią sie tylko w niektórych sklepach (obecnie jest ich 200).

Jak wynika z raportu „Zwyczaje Polaków związane ze spożyciem i zakupem pieczywa" przygotowanego przez TNS Polska, ponad połowa Polaków jest skłonna do częstszego zakupu pieczywa pod warunkiem ciągłej dostępności świeżych produktów blisko dom.

- Po dokonaniu gruntownej analizy zwyczajów zakupowych oraz niezależnym badaniu, dokonanym przez instytut badawczy, podjęliśmy decyzję o poszerzeniu oferty świeżego pieczywa i zapewnieniu jego dostępności także w godzinach popołudniowych. Około 80 % Polaków dokonuje zakupu pieczywa właśnie w małym sklepie spożywczym jak Żabka lub w piekarni - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska. - Dla zdecydowanej większości konsumentów to właśnie świeżość produktu jest kluczowa - dodaje. Jednocześnie 81 proc. klientów deklaruje, że je pieczywo na kolacje. Dostarczając świeże pieczywo po południu Żabka chce zachęcić ich do zakupów w godzinach wieczornych i wykorzystać tę niszę, by zwiększyć swój koszyk zakupowy.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane