Według konsumentów ekskluzywne produkty spożywcze powinien wyróżniać smak

Autor: dlahandlu.pl 30 września 2010 14:50

Szlachetny smak i prestiż posiadania, to cechy dla których Polacy wybierają ekskluzywne produkty spożywcze - wynika z raportu „Lipton. Piramida Dobrego Smaku Polaków".*

Prawie połowa Polaków (47 proc.) wskazała na szlachetny smak jako cechę, którą powinny wyróżniać się wysokiej jakości produkty spożywcze. 25,2proc. respondentów uważa, że posiadanie ekskluzywnych produktów podnosi prestiż nabywcy. 22 proc. z nas przypisuje je koneserom, gdyż korzystanie z nich wymaga wiedzy i umiejętności.19,4 proc.  z nas do cech tych produktów przypisało także trudnodostępność. Najmniej bo 18,4 proc. Polaków uważa, że przygotowanie takich artykułów wymaga czasu i zaangażowania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane