Węgierska sieć delikatesów chce wejść do Polski

Autor: franchising.pl/ www.dlahandlu.pl 5 lipca 2012 10:29

Węgierska sieć delikatesów chce wejść do Polski

Firma Paprika Gourmet Zrt. chce rozwijać poprzez franczyzę sieć delikatesów wyspecjalizowanych w produktach węgierskich. Spółka, która jest właścicielem marki, pomaga zdefiniować właściwą linię produktów w sklepie franczyzobiorcy oraz wspiera w zaopatrzeniu każdego sklepu. Istnieje możliwość otwarcia sklepu Paprika Gourmet w dwóch wersjach w zależności od lokalizacji.

Zainteresowani franczyzobiorcy mogą otworzyć delikatesy Paprika Gourmet (powierzchnia sklepu 140-200 mkw.) i sprzedawać w nim ok. 800-1000 pozycji asortymentowych lub otworzyć delikatesy połączone z barem  (powierzchnia sklepu większa niż 200 mkw.). Oferta lokalu w tym przypadku  zawiera wszystkie produkty delikatesowe i ograniczoną sprzedaż jedzenia i napojów (codziennie 8-10 dań wykonanych z produktów sprzedawanych w sklepie). Na razie firma posiada jeden wzorcowy sklep w Barcelonie.

Jak podaje portal franchising.pl, franczyzodawca wspiera franczyzobiorcę na etapie inwestycji. Pomaga przygotować spójny wygląd całego wnętrza lokalu oraz projekty mebli, a także prowadzi szkolenia dla partnera franczyzowego przed uruchomieniem sklepu. Po uruchomieniu Paprika Gourmet Zrt. organizuje całą logistykę i zaopatruję franczyzobiorcę w towary zamówine przez partnera. Ponadto wspiera w doborze produktów oraz rozwija i doskonali koncept.

Łączna kwota inwestycji zależy od lokalizacji i poprzedniej funkcji dostosowanego lokalu. Według doświadczeń całkowita kwota inwestycji może zawiera się w przedziale pomiędzy 120 a 180 tysięcy euro.



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane