REKLAMA
REKLAMA

Wiceprezes Bać-Polu: Ogólnopolskie promocje nie mają sensu, każdy region ma swoje preferencje

Autor: dlahandlu.pl 27 maja 2015 14:39

- W ostatnich latach, zwłaszcza w przypadku mniejszych sklepów, daje się zauważyć, że konsumenci oczekują zarówno dobrej ceny, jak i dobrego jakościowo produktu. W sieci Słoneczko wyraźnie widzimy, że asortyment produktów świeżych z wyższej półki rośnie dużo szybciej w mniejszych miejscowościach - mówiła podczas konferencji KPMG Teresa Sienkiewicz, wiceprezes zarządu Bać-Polu.

REKLAMA

- Klienci szukają lokalnych, regionalnych produktów. Promocyjne akcje ogólnopolskie nie mają sensu, wyraźnie widać, że każdy region ma swoje preferencje - dodaje Teresa Sienkiewicz.

Wiceprezes Bać-Polu odniosła się również do kwestii multiformatowości. - SPAR był pierwsza siecią, która operowała we wszystkich formatach i nadal globalnie się rozwija. Ciekawym przykładem jest hipermarket SPAR na Węgrzech, w CH Mamut w Budapeszcie. Przejęty po lokalnej sieci sklep odpowiada na potrzeby zarówno turystów, klientów przychodzących na szybkie zakupy, jak i tych, którzy chcą się zaopatrzyć w większą liczbę produktów. Zastosowano tam rozwiązanie w postaci trzech różnych ścieżek zakupowych. Centralna platformą jest dla nich stoisko z pieczywem, produktami świeżymi oraz food to go. Od sierpnia 2014 roku, czyli od otwarcia sklepu, jego obroty wzrosły o 40 proc. - mówiła wiceprezes Bać-Polu.

  • mariano 2015-05-29 18:05:02

    ameryki to ty nie odkrylas

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA