Wiceprezes Żabki: Wciąż mamy asy w rękawie

www.portalspozywczy.pl 1 września 2015 14:26

Wyróżniki sieci i innowacje - to na nie zamierza stawiać zarząd spółki Żabka Polska, rozwijając sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket.

Firma chce, aby sieci funkcjonujące w ramach spółki oferowały dodatkowe produkty i usługi, których nie można znaleźć u konkurencji. Niektóre rozwiązania w tym zakresie zostały już wprowadzone, ale część dopiero czeka na wdrożenie. - Przykładowo, na Żabkę i Freshmarket przypada niemal jedna trzecia całego rynku Cashback, planujemy również wdrożenia kolejnych usług w oparciu o karty płatnicze - zauważa Blicharski.

Spółka w dalszym ciągu zamierza stawiać na nowe kategorie, oferować coraz więcej żywności convenience, rozwijać koncepty Żabka Cafe i Fresh Cafe, a także wprowadzać nowe rodzaje promocji. - Wciąż mamy w rękawie jeszcze wiele asów, które mogą się okazać tak skuteczne, jak Wielosztuki - podkreśla Blicharski.

Więcej na portalspozywczy.pl

  • Michał 2015-09-02 11:26:42

    Tak mają wiele asów w rękawie. Szuler tak ma. A najlepszy as to umowa "współpracy" z ajentem i weksel do podpisania. No i ta marża mniej niż 3%... dla ajenta. Niszczycie ludzi pracujących dla Was. Fizycznie i psychicznie. Jesteście jak szarańcza. Po was już tylko pustka...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane