Wineonline zapowiada dynamiczny rozwój sieci Winestory

Autor: portalspozywczy.pl 24 lutego 2011 13:25

Spółka Wineonline zapowiada dynamiczny rozwój sieci swoich sklepów winiarskich Winestory. Chce otwierać kilka sklepów rocznie.

- Tempo otwierania nowych sklepów będzie zależało głównie od znalezienia atrakcyjnych lokalizacji - mówi Piotr Chełchowski z Wineonline.

Obecnie sieć Winestory liczy 7 sklepów w Warszawie oraz jeden franczyzowy w Krakowie.

Piotr Chełchowski ocenia, że koszt otwarcia jednego sklepu to około 100 tys. zł. Nasz rozmówca nie zdradza wielkości rocznych obrotów handlijącej winem firmy. - Co roku rośniemy o 30-40 proc. - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane