REKLAMA
REKLAMA

Wineonline zapowiada dynamiczny rozwój sieci Winestory

Autor: portalspozywczy.pl 24 lutego 2011 13:25

Spółka Wineonline zapowiada dynamiczny rozwój sieci swoich sklepów winiarskich Winestory. Chce otwierać kilka sklepów rocznie.

REKLAMA
- Tempo otwierania nowych sklepów będzie zależało głównie od znalezienia atrakcyjnych lokalizacji - mówi Piotr Chełchowski z Wineonline.

Obecnie sieć Winestory liczy 7 sklepów w Warszawie oraz jeden franczyzowy w Krakowie.

Piotr Chełchowski ocenia, że koszt otwarcia jednego sklepu to około 100 tys. zł. Nasz rozmówca nie zdradza wielkości rocznych obrotów handlijącej winem firmy. - Co roku rośniemy o 30-40 proc. - mówi.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA