PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

WKG: Małe sklepy integrują się by przetrwać, a nie konkurować

Autor: dlahandlu.pl 23 września 2016 13:28

Duże sieci jeszcze niedawno omijały Polskę Wschodnią ze względu na mniejsze zaludnienie, a co za tym idzie mniejszą siłę nabywczą, czy gorszą infrastrukturę. -  W tej chwili duże sieci wchodzą do miejscowości liczącej już 1000 mieszkańców. Zmierzono, że kiedy duzi operatorzy wchodzą do Białegostoku, siła ich oddziaływania wynosi nawet 60 km - mówił Robert Wojdakowski, właściciel Przedsiębiorstwa Handlowego MILO podczas debaty "Polska Wschodnia - El Dorado dla regionalnych firm handlowych", która odbyła się na III Wschodnim Kongresie Gospodarczym w Białymstoku.

Zdaniem Roberta Wojdakowskiego lokalne sklepy umacniały swoją pozycję, bo nie było wyjścia.

- Trzeba się było integrować przede wszystkim dlatego, by przetrwać, a nie konkurować. Dyskonty wchodzą do coraz mniejszych miejscowości i bardzo zmieniają układ sił na rynku. Integracja jest więc dla nas szansą, by na tym rynku pozostać. Musimy sobie radzić w ten sposób, ponieważ nie mamy wsparcia ze strony państwa, nie czujemy się traktowani równo - mówił właściciel PH Milo podczas debaty na Wschodnim Kongresie Gospodarczym w Białymstoku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,12

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane