REKLAMA
REKLAMA

Właściciel Paleo: Liczymy na wzrost obrotów w związku z Euro 2012

Autor: www.dlahandlu.pl 30 maja 2012 10:10

- Produkty Euro z logiem sponsorów w branży spożywczej, takich jak Wedel czy Carlsberg sprzedają się dobrze. W przypadku piwa i napojów o sprzedaży zdecyduje pogoda i cena, ale logo Euro na pewno ją wspomaga. Dobrym pomysłem są wszelkie produkty skierowane do kibiców - uważa Wojciech Śliwa, właściciel sieci sklepów Paleo.

REKLAMA
- Produkty z branży artykułów gospodarstw domowego, czyli szklanki, kubki, talerzyki itp . dotarły do nas przed kilkoma dniami, więc na razie trudno mówic o wynikach. Dobrze sprzedają się gadżety samochodowe: flagi na szyby  czy nakładki na lusterka w kolorze biało-czerwonym, ale gorączka Euro jeszcze przed nami, a sprzedaz będzie zależna także od wyników drużyny piłkarskiej Polski. Ponieważ w Wieliczce swoją bazę będą mieli Włosi, liczymy na wzrost obrotów spowodowany kłopotami w komunikacji w części miasta zajętej przez ekipę Włoch i przekierowanie się klientów do naszych placówek w innej części miasta - dodaje Wojciech Śliwa, właściciel Paleo.
  • Andrzej 2012-05-30 16:17:17

    Wojtek - ty niepoprawny optymisto!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA