PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Właściciele mają trudność z pozyskaniem zaufanych menedżerów

Autor: dlahandlu.pl 12 maja 2010 09:22

Większość firm handlowych nigdy nie przekształca się w większe organizacje i zatrzymuje się na podstawowym poziomie jednego sklepu. Często nie jest to brak funduszy na rozwój, a świadomy wybór właściciela. Podjęcie decyzji o inwestycji w kolejne sklepy i dążenie do stworzenia sieci handlowej wymaga zmiany stylu prowadzenia biznesu.

- Mój sklep działa 12 lat. Jest dobrze prosperującą placówką zlokalizowaną przy głównym szlaku komunikacyjnym miasta. Prowadzę sklep z żoną, czasem w zaopatrzeniu pomaga nam dorosły syn. Wielokrotnie myślałem o otwarciu drugiego sklepu, jednak raczej nie zdecyduję się na to. Zarabiam wystarczająco. Otwarcie nowego sklepu wiązałoby się z inwestycjami w lokal i wyposażenie. To nie byłoby problemem, myślę, że bank wsparłby mnie kredytem. Ale dla mnie większą przeszkodą jest zarządzanie nowym sklepem. Musiałbym zaufać obcej osobie, bo nie mam nikogo, kto poprowadziłby biznes. Jestem człowiekiem, który wszystkiego musi sam dopilnować i przy wszystkim być. A to by oznaczało, że zaniedbam dobrze prosperujący podstawowy sklep - przekonuje właściciel sklepu ogólnospożywczego z Milanówka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane