REKLAMA
REKLAMA

Właściciele marketów oszczędzają na muzyce

Autor: Dziennik Łódzki 4 maja 2012 12:47

Właściciele marketów w województwie łódzkim szukają oszczędności. Przestali płacić tantiemy organizacjom, które stoją na straży praw autorskich. W zamian za to wybrali tzw. free music - pisze "Dziennik Łódzki".

REKLAMA

Bogusław Pluta, dyrektor Związku Producentów Audio Video mówi, że wydatki na muzykę duże sieci sklepów mogą rocznie wynieść nawet milion złotych. Pluta uważa, że została podjęta błędna decyzja. Sieci straciły bowiem dobrą muzykę, a lista pozycji z już opłaconymi prawami autorskimi i producenckimi jest ograniczona. W ramach free music często puszczane jest to samo, co drażni pracowników sklepów.
  • Marek 2012-05-08 11:09:29

    Z szacunkiem dla Pana Bogusława ale jest mnóstwo bardzo dobrej jakościowo muzyki Royalty Free. Najważniejsza jest dobra selekcja. Zapraszam do posłuchania naszego radia z takimi utworami. rebelscream.pl/multimedia/radio/

  • Marta 2012-05-04 21:31:04

    I słusznie , ja wolę płacić taniej za produkty i nie suchac muzyki. W domu sobie posłucham . I tak nie zwracałam nigdy uwagę czy jest muzyka czy nie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA