REKLAMA
REKLAMA

Właściciele sklepów muszą uważać na programy lojalnościowe B2B

Autor: "Moja Firma" Dziennik Gazeta Prawna 24 czerwca 2014 10:50

Producenci i hurtownicy kierują do detalistów programy lojalnościowe w systemie B2B, które mają pomóc w osiągnieciu zysków. Dla właściciela sklepu udział w takiej akcji, choć zwykle ograniczony w czasie, oznacza dodatkowe korzyści, wynikające nie tylko z marży. W wielu wypadkach mogą one mieć decydujący wpływ na poziom opłacalności handlu danym produktem. Eksperci twierdzą jednak, że nie wszystkie programy lojalnościowe, z punktu widzenia prowadzenia działalności handlowej, rzeczywiście są korzystne. Niektóre mogą nawet generować straty - czytamy w dodatku "Moja Firma" Dziennika Gazety Prawnej.

REKLAMA
Jak czytamy w dodatku "Moja Firma" często stosowaną zachętą są nagrody. Hurtownicy lub producenci oferują detalistom, którzy zakupili określoną ilość towaru, wyjazdy na wycieczki czy seminaria odbywające się w kurortach turystycznych. Gratyfikacje, choć korzystne na pierwszy rzut oka, wcale nie muszą pomóc w prowadzeniu placówki. 
Udział w programie lojalnościowym nakłada na właściciela sklepu dodatkowe, czasem wymagające, obowiązki. Może się okazać, że za nagrodę sklep będzie musiał zapłacić więcej niż kosztuje taka "gratyfikacja". 
  • P 2014-06-24 14:35:20

    Czego się dowiedzieliśmy z tego artykułu? Niczego. Zwykły bełkot o niczym.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA