Wózki powinny się pojawić w sklepach o powierzchni sprzedaży od 100 mkw.

Autor: www.dlahandlu.pl 31 października 2013 11:30

Wózki powinny się pojawić w sklepach o powierzchni sprzedaży od 100 mkw.

- Doradzamy naszym klientom używanie wózków sklepowych już przy powierzchniach sprzedaży od 100 mkw. wzwyż z prostej przyczyny: klient nie musi dźwigać zakupów w koszyku, a dodatkowo mając więcej miejsca na zakupy podświadomie kupuje więcej. Oczywiście rozmiar wózka musi być odpowiedni do wielkości sklepu i niedopuszczalna jest sytuacja, że sprzedawca "wymusza" na kliencie większe zakupy udostępniając jedynie duże supermarketowe wózki tam gdzie jest to zbędne - mówi Piotr Kraśnicki, dyrektor sprzedaży i rozwoju marki Rabtrolley.

- Wybierając wózek dla niedużych placówek handlowych należy zwrócić uwagę, żeby był możliwie wąski i zwrotny i bez problemu poruszał się po sklepowych alejkach. Warto też zastanowić się, czy w małych wózkach proponować klientowi siedzisko dla dziecka. Oczywiście jest to duże udogodnienie dla rodziców, jednak dziecko przewożone takim wózkiem zmniejsza rzeczywistą powierzchnię zakupową wózka prawie o połowę. W przypadku wózków do super- i hipermarketów sprawa jest prosta, ponieważ ze względu na gabaryty wózka klient nie ma w zasadzie żadnych ograniczeń. W żadnym wypadku nie powinniśmy zapominać, że wózek sklepowy jest integralną częścią obiektu i powinien współgrać wizualnie z resztą wyposażenia - dodaje nasz rozmówca.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • antyurzednik 2013-11-08 12:42:38

    Doradzamy naszym klientom ... cóż za odkrywcze rady!!! Napewno godne utrzymywania dziwnych urzędów i rzeszy urzędników ... Ja doradziłbym jeszcze przedsiębiorcom by oprócz wózków w sklepach, Klienci zakładali przy wejściu krawaty, bo klient w krawacie mniej awanturujący jest ...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane