WSP Społem: Stawiamy na współpracę przedstawicieli handlowych z detalistami

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2016 09:47

WSP Społem: Stawiamy na współpracę przedstawicieli handlowych z detalistami Na zdj. Michał Mius, prezes WSP Społem, fot. K. Pęczalski

- Okres przedświąteczny w branży spożywczej jest zawsze bardzo intensywny. Przygotowujemy się do niego już parę miesięcy wcześniej, by zapewnić nie tylko jak najlepsze, ale także jak najszersze zatowarowanie sklepów w nasze produkty. Szczególny nacis. Dodatkowo stawiamy na aktywność reklamową, która znacząco wspiera i dynamizuje sprzedaż flagowych wyrobów - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl prezes WSP Społem, Michał Mius.

Z początkiem marca rozpoczęliśmy wiosenną kampanię, w której promujemy Majonez Kielecki. Działania objęły najpopularniejsze kanały telewizyjne, prasę i branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Całość uzupełniają materiały POS oraz komunikacja PR. 

Nie stosujemy jednego, uniwersalnego sposobu rozmieszczania naszych wyrobów. Ich ekspozycja zależy od rodzaju i wielkości sklepu. Inaczej należy prezentować produkty w sklepie samoobsługowym, a inaczej w lokalnym sklepie spożywczym, gdzie artykuły podaje sprzedawca. Szczególnie liczymy na naszych przedstawicieli handlowych, którzy indywidualnie współpracują z kupcami tak, aby odpowiednia ekspozycja wpływała na satysfakcjonującą sprzedaż. Generalnie zalecamy, by produkty, na które w okresie Wielkanocnym jest największy popyt tj. Majonezy Kieleckie, Chrzany Luksusowe oraz białe Sosy Kieleckie, były umiejscawiane przy komplementarnych wyrobach lub obok artykułów konkurencyjnych. Dodatkowo w celu zwiększenia zainteresowania klientów naszą ofertą, zaopatrujemy sklepy w standy, które znacząco poprawiają ekspozycję.

Zgodnie z wieloma przeprowadzonymi badaniami, Polacy wciąż przywiązują dużą wagę do rodzimych tradycji kulinarnych. Klasyczne dania takie jak np. sałatki jarzynowe lub wędliny, podawane z przyprawami mokrymi są obecne na wielkanocnych stołach od dziesięcioleci. Tak więc, produkty WSP Społem oparte o tradycyjne receptury, w tym sztandarowy Majonez Kielecki, doskonale wpisują się w potrzeby konsumenckie – przede wszystkim jakość i tradycję. Jednocześnie dostrzegamy jeszcze jedną zmianę, która dot. świadomości konsumenckiej. Nabywcy z biegiem lat coraz dokładniej czytają etykiety i analizują składy wyrobów. To dobra informacja, gdyż w naszej działalności stawiamy wyłącznie na najwyższej jakości składniki, pomijamy substancje konserwujące, wzmacniacze smaku i zapachu itp. Sądzimy, że dzięki zmieniającym się zachowaniom konsumenckim nasza firma na szansę na jeszcze szybszy rozwój.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane