Wspólne działania marketingowe nie są wzajemnym świadczeniem usług

Autor: Rzeczpospolita 28 kwietnia 2010 10:11

Wspólne działania marketingowe dwóch firm, które mają zachęcić klientów do zakupu towarów lub usług każdej z nich, nie są wzajemnym świadczeniem usług - podaje Rzeczpospolita.

Zdaniem Naczelnego Sądu Administracyjnego, w podejmowanych przez współpracujące podmioty działaniach obydwa promują siebie i partnera. W ten sposób nie świadczą jednak wzajemnych usług odpłatnych. Opodatkowaniu podlega bowiem dopiero efekt wspólnego przedsięwzięcia, czyli będący konsekwencją akcji promocyjnej zakup towarów lub usług.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane