REKLAMA
REKLAMA

Wspólne działania marketingowe nie są wzajemnym świadczeniem usług

Autor: Rzeczpospolita 28 kwietnia 2010 10:11

Wspólne działania marketingowe dwóch firm, które mają zachęcić klientów do zakupu towarów lub usług każdej z nich, nie są wzajemnym świadczeniem usług - podaje Rzeczpospolita.

REKLAMA
Zdaniem Naczelnego Sądu Administracyjnego, w podejmowanych przez współpracujące podmioty działaniach obydwa promują siebie i partnera. W ten sposób nie świadczą jednak wzajemnych usług odpłatnych. Opodatkowaniu podlega bowiem dopiero efekt wspólnego przedsięwzięcia, czyli będący konsekwencją akcji promocyjnej zakup towarów lub usług.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA