WSS Społem chce poszerzyć ofertę produktów regionalnych

Autor: dlahandlu.pl 25 maja 2010 10:17

WSS Społem chce poszerzyć ofertę produktów regionalnych

"Społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Śródmieście w Warszawie planuje współpracę z Polską Izbą Produktu Regionalnego i Lokalnego w celu rozszerzenia swojej oferty handlowej o produkty tradycyjne regionalne i lokalne.

- Ponieważ produkty ekologiczne, które są w naszej od pięciu lat, cieszą się coraz większą popularnością, postanowiliśmy pójść za ciosem i poszerzyć ofertę. Wprowadzimy produkty oparte na tradycyjnych metodach produkcji oraz produkty regionalne (wędliny, pieczywo, sery, piwo) - mówi Jolanta Jędrzejewska z działu marketingu warszawskiej Spółdzielni. 

Obecnie do Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego należy 200 producentów, a znak towarowy systemu posiadają m.in.: SM Rospuda w Filipowie (masło naturalne z Filipowa ), OSM Top -Tomyśl (wielkopolski ser smażony), RSP w Kruszewni (kiełbasa i wątrobianka wiejska kruszewska), Firma Bracia Urbanek (przecier ogórkowy).

Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego wspólnie z administracją rządową i samorządową chce zbudować polski system dla produktów tradycyjnych regionalnych i lokalnych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane