REKLAMA
REKLAMA

WSS Śródmieście stawia na kontakt z klientem

Autor: VIP 11 marca 2011 11:28

Anna Tylkowska, prezes WSS Śródmieście uważa, że placówki spółdzielni są bardziej zorientowane na klienta niż supermarkety. Ekspedientki mają kontakt z klientem, który nie jest anonimowy i zawsze może liczyć na pomoc personelu.

REKLAMA
Asortyment sklepów WSS Śródmieście jest taki sam, jak w sklepach wielkopowierzchniowych, ale dodatkową wartością jest kameralność. AnnaTylkowska podkreśla, że oferta obejmuje produkty markowe, a dzięki temu kojarzy się ze zdrową żywnością.

Pilotażowo śródmiejska społdzielnia wprowadziła też  program ekologiczny, włączając do oferty wyroby producentów ekożywności. Zdaniem prezes spółdzielni wielu klientów woli dopłacić, by kupić wędliny czy nabiał od małych producentów, dostępne poza regularną sprzedażą.
  • NARESZCIE 2011-03-11 11:32:31

    zawsze szukam pomocy u sprzedawczyń kupując parówki

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA