WSS Śródmieście wprowadziła do sprzedaży parafarmaceutyki i suplementy diety

Autor: www.dlahandlu.pl 24 stycznia 2012 12:04

Społem Warszawska Spółdzielnia Spożywców Śródmieście przystąpiła do Programu farmaceutycznego pn. "Zdrowie na LUX", który polega na wprowadzeniu do sprzedaży w placówkach handlowych parafarmaceutyków i suplementów diety oraz odpowiedniej ich ekspozycji.

Projekt powstał w wyniku współpracy Krajowej Platformy Handlowej "Społem" z firmą Uppharma Sp. z o.o., która jest odpowiedzialna za stronę logistyczną i działania marketingowe związane z programem.
W ofercie znajduje się 60 pozycji, w tym 12 pod marką własną Społem. Skład pakietów ofertowych dostosowywany jest do sezonu. W miesiącach zimowych przeważają preparaty przeciw przeziębieniu i wzmacniające odporność, natomiast na wiosnę pojawią się produkty wspomagające odchudzanie.

Społem WSS Śródmieście wprowadziła do sprzedaży te produkty we wszystkich placówkach handlowych, z czego w 13-tu zostały one wyeksponowane na specjalnie do tego przeznaczonych regałach opatrzonych hasłem programu "Zdrowie na LUX".

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane