Wybielające pasty do zębów sprzedają się lepiej

Autor: dlahandlu.pl 26 maja 2010 09:42

Według producentów dawniej postrzegano pasty do zębów jako kosmetyki codziennego użytku. W ostatnich latach obserwują rosnącą potrzebę produktów skoncentrowanych na wyglądzie zębów, szczególnie produktów wybielających.

- Konsumenci poszukują produktów o ukierunkowanym działaniu, wyjątkowych, które zadbają zarówno o kompleksową ochronę jamy ustnej, jak i piękny biały wygląd zębów. Sięgają po produkty markowe, dobrej jakości i sprawdzone. Najczęściej znajdują nabywców pasty kosztujące powyżej 10 złotych - zauważa sprzedawczyni ze sklepu sieci Społem działającym z Grodzisku Mazowieckim

W sklepie jest dość szeroki przekrój produktów. - Oprócz past najdroższych mamy wybór tańszych past, które kupują ludzie starsi, którym już nie zależy na wybielaniu, czy specjalnych pastach dla palaczy - zauważa sprzedawczyni.

W sklepie produkty jednej marki ustawione obok innych produktów tej samej marki. Produkty droższe, dające największą marżę, są ustawione na wysokości wzroku, podczas gdy najtańsze - niżej. Z racji popytu oddzielono produkty "zwykłe" od wybielających, co ma pomóc klientom szybko znaleźć szukany wariant.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane