Wydzielona ekspozycja produktów grillowych ułatwia klientom zakupy

Autor: dlahandlu.pl 29 kwietnia 2010 07:19

Wydzielona ekspozycja produktów grillowych ułatwia klientom zakupy

Sezon grillowy tuż-tuż. Na pierwszy majowy weekend przypada jego tradycyjny początek. Już od początku kwietnia w sklepie w podwarszawskiej miejscowości pojawiły się produkty do grillowania. Są one wystawione na wyspie, na środku sklepu.

- Specjalnie wyeksponowałam podpałki, węgiel, tacki, folie, naczynia jednorazowe, przyprawy, musztardy, dodatki, napoje i paczkowane wędliny i mięso. Takie zgrupowanie towarów jest wygodne dla klientów. Dodatkowo wszystkie produkty w jednym miejscu powodują, że klienci kupują dodatkowe, nieplanowane rzeczy np. tacki, czy przyprawy - przekonuje właścicielka sklepu z Żółwina.
Poza tym właścicielka zaznaczyła kolorowymi etykietami cenowymi produkty, które nie mogą stać obok węgla i podpałki m.in. mięsa i kaszankę, a także piwo i napoje bezalkoholowe.
- Chodzi o nakierowanie kupujących na produkty przydatne podczas grillowania. Takie oznaczenia sprawdziły się w poprzednim roku. Klienci bez wahania trafiali do odpowiednich półek - informuje sprzedawczyni.
W przypadku stoiska grillowego specyficznie wygląda zatowarowanie.
- Należy być czujnym i szybko dokładać towarów. Opakowania węgla i wielopaki piwa są dość spore. Kilku klientów potrafi zrobić sporą wyrwę w ekspozycji, a nie wygląda to dobrze i nie zachęca do zakupów - twierdzi sprzedawczyni.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane