Wypiekane pieczywo zwiększa sprzedaż w sklepie

www.portalspozywczy.pl 10 kwietnia 2014 13:20

Sklepy powinny inwestować w wypiek pieczywa mrożonego, bo tego oczekują klienci i przynosi to wzrost sprzedaży w całym pozostałym asortymencie - uważa Andrzej Piętka z Akademii Wypieków. - Właściwa ekspozycja i magia wypiekanego pieczywa, jego zapach oraz świeżość sprawiają, ze kącik z ciepłymi przekąskami i snackami w sklepie działają jak najlepszy program lojalnościowy - mówi.

Jego zdaniem, wprowadzenie kącika zwiększa częstotliwość zakupów klientów w całej ofercie sklepu i przyciąga nowych. - Jest to najszybsza forma zwiększenia sprzedaży w sklepie - mówi.

Jak radzi, najpierw należałoby zbadać, czy sklep miałby potencjalnych odbiorców na takie produkty. - Szybko i na ciepło podany hot dog, zapiekanka, mini pizza czy inna ciepła przekąska znajdzie uznanie w ludziach młodych, wśród dzieci i tych, którzy nad słodkości preferują smaki wytrawne. Jest to grupa konsumentów bardzo lojalna, najczęściej ceniąca czas wolny, szybko żyjąca i niegotująca w domu - tłumaczy.

  • b prac. marketu 2014-04-10 18:44:46

    Ale wpierw należałoby sprawdzić czy markety maja warunki na taką działalność. Znam np. Ecler.... w ZG przetrzymuje mrozone pieczywo razem z mrożonymi rybami!!!. Sieci w pogoni z zyskami za nic mają HACCAP!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11972

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane